![](https://secrets.socialight.hu/wp-content/uploads/2024/10/joey-sikertelen-rendeles.gif)
Sajnos a rendelésed sikertelen volt.
Kérlek, ellenőrizd a következőket:
- 1. ELÍRTAD AZ ADATOKAT? - Véletlenül elírtad a bankkártya adatokat vagy az ellenőrző kódot. Próbálj újra a fizetést!
- 2. NINCS ELÉG FEDEZET A BANKKÁRTYÁDON? - Lépj be a bankodba és ellenőrizd az egyenleged. Ha nincs rajta elegendő pénz, fizess be rá a bankodban vagy utalj rá.
- 3. TÚLLÉPTED A NAPI KÖLTÉSI LIMITET? - Lehet, hogy alacsonyra van állítva biztonsági okokból a vásárlási limit, vagy az is lehet, hogy ma már fizettél máshol is, és elfogyott a napi keret. Lépj be a bankodba és emeld meg!
- 4. NEM ÉRKEZETT BANKI MEGERŐSÍTŐ KÓD? - A bankok most már rendszeresen küldenek biztonsági kódot sms-ben vagy a mobil appodba. Megkaptad ezt a kódot és beírtad? Ha nem érkezett kód, a bankoddal kell felvenned a kapcsolatot. Ha még sosem kaptál korábban, akkor hívd a bankod, mert aktiválni kell először. Amennyiben aktiválva van a kód, ismételd meg a fizetést.
- 5. ELÍRTAD AZ EMAIL CÍMED? - Biztonsági okokból a bank ellenőrzi a megadott adatokat és ha nem stimmelnek, akkor elutasítja a fizetést. Ellenőrizd a rendelés leadásánál.
Remélem sikerült megoldanod a fizetési/rendelési problémát. Ha valamiért mégsem sikerülne továbbra sem bankkártyával vásárolnod, akkor kérlek vedd fel velem a kapcsolatot és segítek neked, amiben csak tudok.