Fizetés:
Az árak forintban értendőek.
Fizetési opció: Bankkártyás fizetés a Stripe rendszerén keresztül
(Stripe Payments Europe Ltd., Stripe Services Agreement – Hungary: https://stripe.com/en-hu/ssa)
A fizetéshez használhatod:
- Mastercard vagy Maestro bankkártyádat
- Visa vagy Electron bankkártyádat
- Amex bankkártyádat
Szállítás:
1. Magyar Posta Zrt. ajánlott/elsőbbségi levélként való feladás
Miután a megrendelés vételára kiegyenlítésre került, készleten lévő termékek esetében a csomagot 2 munkanapon belül összekészítjük és postára adjuk.
A szállítás díja: 1700 Ft 500 gr-ig
A csomagodat kérheted elsőbbségivel is, ebben az esetben jóval gyorsabban, a Magyar Posta ígérete szerint a feladástól számítva 1-2 munkanap alatt ott lesznek nálad a megrendelt kincsek.
A szállítás díja ebben az esetben: 2000 Ft 500 gr-ig.
2. Csomagautomatába szállítás
A szállítási opcióknál válaszd ki a lakhelyedhez legközelebb eső automatát a pénztárban feltüntetett opciók közül (MPL, Posta, Foxpost, Packeta, Z-Box), ehhez kattints a “Válassz egy átvételi helyet” gombra. Itt látni fogod az aktuális szállítási árakat a különböző szolgáltatóknál és cím alapján vagy térképen is tudsz keresni.
Ha a csomagod megérkezett az átvételi pontra, SMS-ben értesítést kapsz, ahol megkapod az átvételi kódot is. Ekkor irány az automata, add meg a kapott kódot és már nyílik is a rekesz, ami a csomagodat tartalmazza. Rohanhatsz is haza matricázni! 🙂 (További információk az adott szolgáltató honlapján érhetőek el az átvétel menetéről.)
A szállítás díja: 1050 Ft-tól (függ a választott csomagautomatától)
3. Házhozszállítás csomagküldő szolgálattal
Lehetőséged van arra is, hogy házhozszállítással kérd a csomagodat. Ebben az esetben az általunk preferált csomagküldő szolgálat (az esetek többségében Foxpost vagy DPD) fogja részedre kiszállítani a csomagodat a megadott címre.
A csomagokra kiszállítási időgaranciát nem vállalunk. Mi garantáltan 2 munkanapon belül feladjuk a csomagot a futárszolgálatnak.
A szállítás díja: 1660 Ft
4. Ingyenes szállítás
25.000 Ft feletti vásárlás esetén ingyenes szállítást biztosítunk. Ennek igénybe vételéhez, amennyiben elérte a kosárérték a 25.000 Ft-ot, válaszd a szállítási lehetőségek között az ingyenes szállítás opciót.
Ebben az esetben a csomag mérete határozza meg, hogy mely szállítóval kerül feladásra a csomagod (ajánlott levél, Foxpost, DPD), de kérheted a pénztárban feltüntetett csomagpontok (MPL, Foxpost, Z-Box, Posta, Packeta) egyikére is.
5. Házhoz szállítás Magyar Posta Zrt. által
A kiszállításhoz választhatod az MPL-t is, ebben az esetben a szállítás díja 1450 Ft.
Visszaküldés:
Visszaküldés és csere
Kérlek, visszaküldés előtt mindenképp vedd fel velem a kapcsolatot a hello@socialight.hu e-mail címen, írd meg nekem a visszaküldés okát és a rendelésszámot.
Visszaküldési cím: Berkes-Bognár Nikolett 2230 Gyömrő, Eperfasor utca 36/A/1.
Kizárólag az erre a címre küldött, a termékek jellegéből adódóan egyértelműen nem használt, sértetlen termékek esetén tudok teljes pénzvisszafizetési garanciát vállalni. A visszaküldés költsége ebben az esetben téged terhel.
Kivételt képez ez alól, ha a termék eleve sérülten érkezett hozzád és ez nem a futárszolgálat gondatlanságából adódik (mindig ellenőrizd a csomagodat átvételkor és ha gond van, jelezd a futárnak azonnal és kérj jegyzőkönyvet). Ebben az esetben a hibás termékről kérlek, küldj nekem fotót emailben, és ott egyeztetjük a részleteket a visszaküldésről vagy cseréről. Ebben az esetben a visszaküldés vagy csere költségeit én állom.
Visszaküldési és visszatérítési szabályzat
1. A Vásárló és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet (továbbiakban: Rendelet) alapján jogosult arra, hogy a szerződéstől indokolás nélkül elálljon. A Vásárló az elállási jogát termék adásvételére irányuló szerződés esetén
– a terméknek,
– több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott terméknek,
– több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,
– ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak,
a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy napon belül gyakorolhatja.
2. A Vásárló az elállási jogát a termék átvételét megelőzően is gyakorolhatja.
3. Ha a Vásárló él az elállás jogával, az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni a Kereskedő részére. A Vásárló határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a Kereskedő részére. A Kereskedő minden esetben visszaigazolja a nyilatkozat átvételét.
4. Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Vásárló az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi a Kereskedőnek. E-mail-en keresztül történő értesítés esetén az e-mail küldésének időpontja az irányadó. A Vásárlót terheli annak bizonyítása, hogy az elállási jogát a Rendeletben, és a jelen ÁSZF-ben meghatározottak szerint gyakorolta.
5. A Vásárló elállás esetén köteles a megrendelt terméket bontatlan dobozában, késedelem nélkül visszajuttatni a Kereskedőhöz, de köteles azt legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha a Vásárló a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket. A terméknek a Kereskedő címére történő visszaküldésének költsége a Vásárlót terheli. Kereskedő az utánvéttel vagy portósan visszaküldött csomagot nem veszi át. A Termék visszaküldésének költségén kívül az elállás kapcsán a Vásárlót semmilyen más költség nem terheli.6. Ha a Vásárló eláll a szerződéstől, a Kereskedő haladéktalanul, de legkésőbb a Vásárló elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a visszatéríti a Vásárló által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve az eredeti kézbesítési költséget is. A Kereskedő jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Vásárló nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a Kereskedő a korábbi időpontot veszi figyelembe.
7. A visszatérítés során az eredetileg alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Kereskedő, kivéve, ha a Vásárló más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Vásárlót semmilyen többletköltség nem terheli.
8. Kereskedő a termékek jellegéből fakadóan kizárólag hibátlan állapotban visszaküldött termék esetén téríti meg a fent részletezett költségeket. Ez alól kivételt képez, ha a termék eredetileg hibásan vagy sérülten érkezett a Vásárlóhoz és ez nem a futárszolgálat gondatlan csomagkezeléséből adódik (ebben az esetben a futárszolgálatot terheli a kártérítés, melyet átvételkor ellenőrizni kell és jelezni kell részükre). Visszáruként küldött sérült vagy használt termék esetén az elállási és visszatérítési folyamatot a Kereskedő azonnali hatállyal terminálja, melyről a Vásárlót haladéktalanul értesíti.
9. Vásárló a termék(ek) átvételekor köteles megvizsgálni, hogy a csomagolás sérülésmentes-e. Amennyiben a Vásárló sérülést tapasztal a csomagoláson és/vagy a terméke(ke)n, kérje a futártól jegyzőkönyv felvételét és/vagy haladéktalanul lépjen kapcsolatba a Kereskedővel. Utólagos és/vagy jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem fogadunk el.